top of page

S mentoriranjem sam dobila priliku za regeneriranjem karijere

Updated: Feb 12, 2021

Još jedan Mentoring Byte session je završen!

Ovoga puta popričali smo s Teom, višegodišnjom voditeljicom projekata, kojoj je želja bila karijeru dalje graditi u IT sektoru. Je li joj u tome uspio pomoći Goran Bulić, jedan od naših vrsnih mentora za project management, pročitajte u intervjuu. Mi ćemo samo natuknuti da je Tea u procesu mentoriranja pronašla i svoj posao iz snova te je sada junior project manager u Nanobitu! Čestitamo!


Što si očekivala dobiti ovim programom?


Pri razmišljanju o promjeni smjera u karijeri bilo mi je bitno da surađujem s nekim tko je hodao u „mojim cipelama“, tamo gdje sam se ja tad nalazila kako bi mi dao dobar uvid u IT industriju te osvrt iz svoga iskustva. Htjela sam osvijestiti ono što znam i vještine koje posjedujem koje bi mogla prenijeti u novu branšu (vođenje projekata u infrastrukturi).


Na taj način krivulja učenja mi je bila kraća i uhodavanje u novi posao brže! Kako sam zadnje 4 godine provela u Engleskoj i spletom obiteljskih okolnosti odlučila se vratiti u Hrvatsku bilo mi je bitno ponovno izgraditi mrežu kontakata i povezati se s budućim kolegama iz nove industrije.

Očekivala sam i proširiti network, a uzevši u obzir pandemijske uvjete mislim da sam i to uspjela zahvaljujući online meetup-ima i druženjima.


Što si dobila?


Odlučnost i potvrdu da mogu, da su moja znanja i ambicije dovoljne kako bih se prebacila u novu industriju. Kompleksnost projekata koje sam radila u infrastrukturi su odličan početak, te smo uspjeli povezati te dvije industrije kroz analogiju dizajniranja mosta kao proizvoda, bez obzira radi li se o waterfall ili agile metodologiji.



Kako je mentoring izgledao?


Ugodne online druženja, svaki put bismo prošli kroz prethodni sastanak, najčešće nešto raspravili i spontano prešli na drugu temu. Nismo se uvijek držali protokola :)



Kakav ti je Goran bio mentor?

Pristupačan, energičan, fleksibilan a i odrješit iz čega sam mogla puno naučiti. Super što je i sam također „pomiješao“ dvije struke tako da mi je to bilo jako korisno.


Smatraš li program efikasnim i konkretnim i zašto?


Smatram da je mentorstvo odličan aspekt učenja za obje strane. Ponekad je potreban pogled sa strane kako bismo osvijestili svoje kvalitete i vještine koje već imamo možda negdje zakopane. Super je „kliknuti“ s mentorom kako bi to sve izašlo van. Također, ne moramo biti na najvišem nivou niti biti CEO da bismo pomogli nekome – razmišljam u smjeru peer mentoring-a koji osnažuje obje strane.


Koje projekte si radila i koji je bio output mentoring programa?


Kako sam već imala iskustva u Project Managementu (waterfall), usmjerili smo se na nove pojmove u Agile svijetu. Također smo prošli kroz korisne metrike (KPI-ove), Stakeholder management, a zapravo najveći dio je pripao Scrumu kao principu koji je najviše zastupljen u IT svijetu.


Što bi preporučila ljudima, zašto da se prijave na program?


Svakome bih preporučila da se prijavi kako bi osvijestio svoje potencijale, te da je moguće učiti na drugačiji način osim klasičnog. Možda i efektivnije, pogotovo ako pristupamo s entuzijazmom prema nečem novom i uzbudljivom!


Ima li nešto što bi voljela da je bilo drugačije?


Više sastanaka uživo. Također bih rado prošla kroz „mock intervju“ pri pripremi npr za novi posao i izlazak na tržište rada.


Ima li nešto da si dobila kroz program, a da nisi očekivala?


Mentorstvo može zapravo biti kao prečac do nekog željenog cilja, bilo to proširenje networka ili svladavanja željene vještine.

U prošlosti sam imala iskustva s programom mentorstva u svojoj organizaciji, a ovakav program otvara vrata nekoj drugoj perspektivi iz koje možemo puno dobiti! Doduše većinom sam ja bila u ulozi mentora koji pomaže drugima napredovati u karijeri i stjecanju nova znanja - zato je ova pozicija bila nešto novo za mene i samim time izazovno.

Svakako sam dobila neki novi boost energije, priliku za regeneriranjem karijere – bilo nove ili stare. Također je ovo ispala odlična prilika da si dokažem kako se nečemu mogu posvetiti i uz sve druge obaveze :)

459 views0 comments
bottom of page